info@mercecarbonell.cat
610 455 958


LLOCS ON VISITO:
 
TÀRREGA
Farmàcia Núria Robinat
Carrer Santa Clara, 2
 
BELLPUIG
Clínica Pallàs
Avinguda d’Urgell, 4 baixos
 
MOLLERUSSA
Novaclinic's
Avinguda Canal, 1
 
CERVERA
Farmàcia Neus Martorell
Carrer Santa Anna, 4
 
LLEIDA
NUT Wellness Clinic
Carrer Magí Morera, 28
 
SANT MARTÍ DE MALDÀ
Carrer Major 10, baixos
 

Orada amb porro i pebrot al microones

Orada amb porro i pebrot al microones

Aquesta videorecepta va dirigida aquelles famílies en que el consum de peix,  sovint es veu reduït per presència d’espines, la monotonia en les receptes i en el tipus de peix, etc. Es recomana consumir peix 3 a 4 cops per setmana alternant peix blanc i blau. La proposta d’avui és per incrementar-ne el consum per no recórrer a excés d’embotits i fast food per sopar.

A part del peix, tenim els mol·luscs (musclos, cloïsses…) i cefalòpodes (sèpia, calamar…). El peix blau com la sardina, salmó, verat, tonyina ens aporta greixos omega 3 que són antiinflamatoris i ajuden a baixar el colesterol i el peix blanc amb un contingut més baix de greix i que es digereix millor.

La població de nens fins a 10 anys, embarassades i mares amb lactància cal que evitin peixos amb alt contingut de mercuri PEIX ESPASA O EMPERADOR, TONYINA VERMELLA (diferent del bonítol, bacora o tonyina blanca), AGULLAT o mielga, SOLRAIG o marrajo, TINTORERA, CASSO O MUSSOLA i el LLUÇ DE RIU o lucio.  I entre 10 i 14 anys màxim un consum de 120g al mes.

Ingredients:

  • 1 porro
  • 1 pebrot vermell
  • 2 supremes d’orada
  • 2 cullerades d’oli d’oliva
  • 1 cullerada petita de sal

Bon profit!

Mercè Carbonell Badia
Dietista Nutricionista CAT0371

Sense comentaris

Publica un comentari